Fast Gear Demo
Fast Gear, PC için geliştirilmiş, heyecan verici tek oyunculu mücadeleler ve rekabetçi çevrimiçi çok oyunculu PvP aksiyonu sunan, yüksek yoğunluklu bir 3D araba yarışı oyunudur (Çevrimiçi Çok Oyunculu, Tam Sürüm'de mevcuttur). Yüksek performanslı araçlarla dolu bir garaja atlayın, gerçekçi sürüş fiziğinde ustalaşın ve şehirler, dağlar ve otoyollar boyunca çeşitli dinamik pistlerde yarışın. İster çevrimdışı kariyer basamaklarını tırmanın, ister çevrimiçi gerçek oyuncularla mücadele edin, Fast Gear en üst düzey yarış deneyimini sunar.
Geniş Araç Yelpazesi – Çeşitli araçların kilidini açın ve sürün. (Demo Sürümünde yalnızca 3 araç mevcuttur)
Çeşitli Yarış Ortamları – Şehir sokaklarında, çölde, ormanda ve daha birçok alanda geçen parkurlarda mücadele edin. (Demo sürümü yalnızca 1. Bölüme erişim sağlar, 8. bölüme kadar olan diğer tüm bölümler Tam Sürüm'de mevcuttur)