Fastest Cars Traffic Racer
W każdym dziecku i dorosłym kryje się kierowca wyścigowy pragnący odkryć magiczny świat dróg i prędkości. Fastest Cars Traffic Racer to gra, która pobudzi tę wewnętrzną pasję i zaprosi ich na niekończące się autostrady prędkości i przygody. Dzięki przyciągającej wzrok grafice i imponującym efektom dźwiękowym dzieci i dorośli znajdą się w samym sercu gry samochodowej. W tej grze wyścigowej emocje nigdy się nie kończą, a adrenalina jest zawsze wysoka.
Ta gra wyścigowa oferuje graczom trzy unikalne samochody. Po rozpoczęciu gry natychmiast otrzymasz swój pierwszy samochód. Ale Twoja przygoda na tym się nie kończy. W miarę postępów w grze możesz odblokować dwa inne pojazdy za zdobyte nagrody. Każdy samochód zaprasza Cię do innych wrażeń z jazdy.
Swoboda dostosowywania pojazdów posuwa tę grę o krok dalej. Możesz zmienić wiele funkcji, od koloru, przez koła, aż po spoilery. Możesz dodatkowo wzmocnić swoje samochody za pomocą prędkości, hamulców i komponentów nitro oraz spersonalizować wrażenia z jazdy samochodem.
Fastest Cars Traffic Racer pozwala graczom ścigać się w czterech różnych trybach. Próbujesz osiągnąć jak najlepszy wynik, mijając inne pojazdy w ruchu drogowym w trybach jednokierunkowym i dwukierunkowym, a tryby Time Attack i Speed Bomb pozwalają ścigać się z czasem. Chociaż te tryby gier wyścigowych sprawdzają Twoją pewność siebie, pozwalają także na dobrą zabawę.
W tej grze możesz zobaczyć jak ważna jest grafika i efekty dźwiękowe. Trzy różne kąty kamery zapewniają różne perspektywy podczas wyprzedzania pojazdów podczas wyścigu. To sprawia, że ta gra wyróżnia się na tle gier wyścigowych.
Fastest Cars Traffic Racer oferuje wciągające wrażenia z wyścigów dla całej rodziny. Ta gra, doskonała rozrywka dla dzieci i dorosłych, jest gratką dla entuzjastów motoryzacji, ponieważ oferuje prawdziwą symulację wyścigów, wykraczającą daleko poza wrażenia z gry samochodowej.