Fata Deum - The God Sim Soundtrack
Teraz masz okazję zdobyć oficjalną ścieżkę dźwiękową do gry Fata Deum – The God Sim, idealną muzykę do słuchania podczas kształtowania losów świata za pomocą boskich mocy!