Fate Trigger
Fate Trigger to strzelanka taktyczna 3D w stylu anime oparta na silniku Unreal Engine 5, na wiele platform. Wejdź do dynamicznego świata pływających wysp, zostań strzelcem wyborowym z wyjątkowymi umiejętnościami, twórz własne strategie i weź udział w starciach na śmierć i życie!
"Witaj na dynamicznej arenie oferującej wiele trybów rozgrywki – od Battle Royale, poprzez drużynową obronę wybranych punktów, po starcia o wysoką stawkę rozgrywane w kurczących się toksycznych strefach. Rywalizacja w każdym z tych trybów będzie prawdziwym wyzwaniem!
Pokaż swój zmysł taktyczny oraz umiejętności strzelca wyborowego w trybie Battle Royale. Koordynacja to twoje drugie imię? Broń wybranych punktów w szybkiej rozgrywce, w której liczy się gra drużynowa w celu zdominowania kluczowych stref. A gdy te strefy zaczną się kurczyć, przygotuj się na walkę, w której każdy ruch może być twoim ostatnim."
Zanurz się w szybkiej strzelance, w której postacie mogą być dopasowane do różnych stylów walki. Stwórz perfekcyjny oddział, przejmij pełną kontrolę i wykorzystaj każdy moment, który będzie decydujący! Podejdź strategicznie do dostępnych opcji odradzania się i przenoszenia, modyfikuj uzbrojenie za pomocą strategicznego systemu Czipów Broni i doświadcz pełni zabawy w intensywnej, trzymającej w napięciu akcji. Na tym polu bitwy nie będzie dwóch takich samych starć!
Nasza najnowsza technologia renderowania 3D oparta na silniku Unreal Engine 5 to najwyższa klasa – każda postać w grze będzie jak żywa! Ciesz się realistyczną strzelanką, niesamowitymi zdolnościami i płynnymi interakcjami, a wszystko to w animowanym, wciągającym środowisku gry!
Uczciwa rywalizacja i żadnej tolerancji dla oszustów to nasze główne zasady. W Fate Trigger raportowanie, kary i odwołania są rozpatrywane szybko i płynnie, dzięki naszemu opartemu na sztucznej inteligencji zaawansowanemu systemowi przeciwko oszustwom. Mamy ogromną bazę danych wzorców oszukiwania. Na tym polu bitwy oszuści nie będą mieli gdzie się ukryć.