Fault: Elder Orb – często zadawane pytania
Wersja we wczesnym dostępie ma pomóc rozwinąć Fault zgodnie z naszymi założeniami – w oryginalną, trzecioosobową grę z gatunku MOBA, stworzoną z myślą o tytule, który wszyscy bardzo ceniliśmy, i przy uwzględnieniu głosów społeczności. Po 2 latach fazy wczesnego dostępu uważamy, że jesteśmy już bardzo blisko premiery pełnej wersji i udostępnienia gry graczom na całym świecie.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie lub Fault: Elder Orb? Więcej informacji znajdziesz na PlayFault.com (Otwiera się w nowej zakładce).
Pracujemy z testerami i społecznością, żeby znaleźć błędy i wprowadzić niezbędne zmiany w równowadze. Nasz zespół twórców skupia się w międzyczasie na takich aspektach, jak bohaterowie, nowe menu, nowe funkcje, nowa wersja starych systemów, przedmioty kosmetyczne i nie tylko!
Fault obecnie oferuje 24 grywalne postaci, a liczba ta będzie rosnąć w miarę udostępniania nowych bohaterów. Więcej informacji o bohaterach Fault znajdziesz na stronie Learn (Otwiera się w nowej zakładce).
Będziemy dodawać nowe serwery w odpowiedzi na popyt w konkretnych obszarach w miarę rozwoju gry.
Niedawno wprowadziliśmy do naszej gry system Easy Anti-Cheat; stale również monitorujemy zgłoszenia dotyczące konkretnych osób dopuszczających się oszustwa. Wszyscy gracze mają możliwość zgłoszenia osób w grze, jeśli wykazują toksyczne zachowanie bądź dopuszczają się oszustwa, lub z innych powszechnych powodów.
Planujemy premierę na PlayStation i Xbox, kiedy gra będzie w pełni gotowa. Cieszymy się, że będziemy mogli powitać graczy konsolowych na polach bitwy Fault, gdy nadejdzie właściwa pora, i będziemy wszystkich informować o naszych postępach.
Na naszym kanale na Discordzie przeznaczonym na opinie społeczności, który monitoruje nasz zespół twórców.
Gdzie mogę uzyskać pomoc, jeśli mam problemy w grze i potrzebuję wsparcia technicznego?