Fault: Elder Orb SSS
Erken Erişim sürümünü Fault'un olmasını istediğimiz şeye, yani inandığımız temeller üzerinde topluluğumuzun yardımıyla şekillenen orijinal bir 3. şahıs MOBA oyununa dönüşmesi için kullanmayı planlamıştık. Erken Erişim'de geçirdiğimiz 2 yılın ardından tam sürümün çıkışına ve oyunumuzu pazarlama aşamasına çok yaklaştığımızı hissediyoruz.
Şirketimiz ya da Fault: Elder Orb hakkında daha fazla bilgi edinmek mi istiyorsun? Şu adresten web sitemizi ziyaret edebilirsin: PlayFault.com (Yeni sekmede açılır)
Şu anda tam sürüm çıkışından önce geliştirmenin son aşamalarından biri olan cilalama aşamasındayız.
Test oyuncularımızla ve topluluğumuzla birlikte çalışarak kalan hataları bulmaya çalışıyor ve dengeleme için gerekli değişiklikleri yapıyoruz, bu sırada geliştirme ekibimiz ise kahramanlar, yeni menüler, yeni özellikler, eski sistemlerin elden geçirilmesi, kozmetik öğeleri gibi içeriklere odaklanmış durumda!
Fault'ta şu anda 24 oynanabilir karakter yer alıyor ve bu sayı biz yeni kahramanlar çıkardıkça düzenli olarak artacak. Fault kahramanları hakkında daha fazla bilgi edinmek istersen şu sayfamızı ziyaret edebilirsin: Bilgiler Sayfası (Yeni sekmede açılır).
Oyun geliştikçe belirli bölgelerdeki sunucu taleplerini karşılamak için yeni sunucular eklemeye devam edeceğiz.
Yakın zamanda oyunumuza Easy Anti-Cheat sistemini entegre ettik, ayrıca bir gözümüz her zaman hilecilerle alakalı gelen bildirimlerde. Tüm oyuncular oyun içinden başka oyuncular hakkında rahatsız edici davranış, hile ve oyuncularla alakalı diğer yaygın sorunlarla ilgili bildirim gönderebilirler.
Oyunumuzun tam sürümü çıkışa hazır olduğu zaman oyunumuzu hem PlayStation'a hem de Xbox'a çıkarmak istiyoruz. Doğru zaman geldiğinde tüm konsol oyuncularını Fault'un savaş alanında ağırlamak için sabırsızlıkla bekliyoruz, ilerlememiz hakkında gelişmeleri herkese duyuracağız.
Ayrıca aşağıda yer alan sosyal medya kanallarımızdan herhangi birini takip edebilir ve buradaki mağaza sayfasına bir inceleme bırakabilirsin.
Oyun hakkında hata bildirimlerini ve diğer geri bildirimleri nereye gönderebilirim?