Friend’s Pass
Friend's Pass'i indirerek FBC: Firebreak'i birden fazla arkadaşınla ücretsiz oyna. Control'un beklenmedik dünyasına geri dönerken gelmiş geçmiş en garip krizin üstesinden birlikte gelin.