Wejdź na The Grounds, społeczne piłkarskie pole gry, gdzie ulice spotykają się ze stadionem. Od swobodnych meczów i pojedynków 1 na 1 po dołączanie do znajomych w Klubach, łącz się ze znanymi mentorami piłkarskimi, rozwiń swoje umiejętności i wyraź siebie na boisku i poza nim.
Poczuj większą kontrolę w każdym trybie gry dzięki płynniejszej, bardziej realistycznej rozgrywce, z dynamicznymi rzutami rożnymi, ulepszoną orientacją w ataku, obroną skoncentrowaną na zawodniku i dopasowaną do gry rywalizacyjnej, a także innym innowacjom napędzanym przez społeczność.