Fe
Fe to nowe połączenie gry platformowej i przygodowej, w której poznajesz fabułę opowiedzianą bez użycia słów w miarę odkrywania coraz to nowych etapów rozgrywki.
Biegaj, wspinaj się i przemierzaj ciemny nordycki las, poznając tętniący życiem ekosystem pełen sekretów i tajemniczych stworzeń.
Podstawą rozgrywki jest mechanika wykorzystująca analogowe piosenki, która pozwoli ci rozmawiać z każdą żywą istotą w lesie.