Fe
Karanlık kuzey ormanlarında koşarak, tırmanarak ve yolunuzu bulmaya çalışarak sırlar ve mistik yaratıklarla dolu canlı ekosistemi keşfedin.
Bu deneyimin merkezinde, ormandaki tüm canlılarla konuşup iletişim kurmanızı sağlayan dokunsal ve analog bir şarkı mekaniği bulunuyor.
Bitkiler dahil tüm canlılarla dostluk kurmanızı veya onlardan faydalanmanızı sağlayan çeşitli hayvan seslerini öğrenin. "Silent Ones"ı alt etme yolunda kuşları rehberiniz yapın, ayıları kendiniz için savaştırın ve bitkilerden böğürtlen yetiştirin.