Fell Seal: Arbiter's Mark — Missions and Monsters
Pierwsze rozszerzenie wprowadza kilka nowych dodatków, które wzbogacają rozgrywkę. Będziesz teraz móc rekrutować potężne potwory z całej krainy Teora, dostosowywać je za pomocą ich własnych klas i wysyłać do walki. W miarę jak Twoja armia będzie się rozrastać, będziesz móc wysyłać swoje wojska na samodzielne misje, aby zbierać cenne zasoby, zdobywać specjalne nagrody, odblokowywać nowe lokalizacje i klasy, a docelowo, aby uczynić świat bezpieczniejszym miejscem! Zmierz się z nowymi wyzwaniami, które sprawdzą Twoje taktyczne umiejętności w jeszcze intensywniejszych bitwach z najbardziej śmiercionośnymi potworami, jakie kiedykolwiek widziała ta kraina!