Fell Seal: Arbiter's Mark - Missions and Monsters
İlk genişletme, oynanışı zenginleştirmek için bir dizi yeni ekleme getiriyor. Artık Teora diyarının dört bir yanından güçlü canavarlar toplayabilecek, onları kendi sınıflarıyla özelleştirebilecek ve savaşa gönderebileceksin. Ordun büyüdükçe, değerli kaynakları toplamak, özel ödüller kazanmak, yeni konumlar ve sınıflar açmak ve nihayetinde diyarın daha güvenli bir yer olarak kalmasını sağlamak için birliklerini kendi görevlerine gönderebileceksin! Diyarın gördüğü en ölümcül canavarlara karşı daha büyük çaplı savaşlara girerken taktiksel azmini test edecek yeni zorluklarla yüzleş!