Fell Seal: Arbiter's Mark
Fell Seal: Arbiter's Mark to turowa taktyczna gra RPG, która koncentruje się na prowadzeniu narracji i strategicznych bitwach. Odkrywaj dojrzałą historię w miarę przechodzenia przez ręcznie tworzone scenariusze, kontrolując swoją własną grupę postaci nazywanych Arbiters, każda z których może być dostosowywana za pomocą szerokiej gamy klas i umiejętności!
● Przeżyj epicką i dojrzałą historię, rozwijającą się przez ponad 40 wydarzeń fabularnych i zwieńczoną wymagającą zawartością na koniec gry.
● Głęboki i złożony system klasowy z ponad 20 klasami i 200 zdolnościami pozwoli Ci prawdziwie spersonalizować każdą z Twoich postaci poprzez wybór jej klasy, podklasy i umiejętności pasywnych. Skrupulatnie kształtuj postać, którą sobie wyobrazisz, niezależnie od tego, czy jesteś wszechstronnym generalistą, oddanym magiem czy potężnym specjalistą od miażdżenia przeciwników!
● Wyposaż swoją armię w ponad 240 sztuk ekwipunku, które możesz kupić, zebrać od poległych wrogów lub stworzyć w ramach rzemiosła.