Fell Seal: Arbiter's Mark
Fell Seal: Arbiter's Mark, hikâye anlatımına ve stratejik savaşlara odaklanan sıra tabanlı bir taktiksel RYO'dur. Özel olarak yazılmış senaryolarda ilerledikçe olgun bir hikâyeyi ortaya çıkar, her karakterin çok çeşitli sınıflar ve yeteneklerle özelleştirilebildiği kendi Arbiter grubunu kontrol et!
● Hikâye boyunca 40'tan fazla karşılaşma ile adım adım ilerleyeceğin ve zorlu oyun sonu içeriğiyle taçlandırılan destansı ve olgun bir hikâyeyi deneyimle.
● 20'den fazla sınıftan ve 200 yetenekten oluşan derin ve karmaşık sınıf sistemi, karakterlerinin her birini sınıf, alt sınıf ve pasif yetenekler seçimiyle tamamen özelleştirmene olanak tanır. Hayalindeki karakteri dikkatlice oluştur: çok yönlü bir kahraman, özverili bir büyücü ya da düşmanları ezip geçen kudretli bir uzman!
● Ordunu; satın aldığın, ölen düşmanlardan topladığın veya işleyerek elde ettiğin 240'tan fazla ekipman parçası ile donat.