Femboy Loop
Wypatruj anomalii, wybierz właściwą drogę i przetrwaj w niekończącym się korytarzu. W Femboy Loop każde piętro wygląda znajomo, ale jeden dziwny szczegół może odesłać cię z powrotem.
Femboy Loop to krótki psychologiczny horror o wyszukiwaniu anomalii w dziwnym, zapętlonym korytarzu.
Obserwuj korytarz. Patrz uważnie. Jeśli coś wydaje się nie tak, zawróć. Jeśli wszystko wygląda normalnie, idź dalej. Każda pętla może skrywać niewielką zmianę: przedmiot nie na swoim miejscu, zniekształcony znak, dziwną postać, pęknięte odbicie albo coś czekającego tam, gdzie nie powinno go być.
Femboy Loop nie polega na walce z potworami. Chodzi o uważność. Korytarz chce, żebyś poczuł się swobodnie. Właśnie wtedy się zmienia.