Fez
Gomez, 2 boyutlu bir dünyada yaşayan bir 2 boyutlu yaratıktır. Acaba öyle mi gerçekten? Gizemli bir 3. boyutun varlığı gösterildiğinde, Gomez kendisini zaman ve uzayın sonuna götürecek bir yolculuğa koyulur. 4 farklı klasik 2 boyutlu perspektiften 3 boyutlu yapılarda gezinme yeteneğinizi kullanın.