Figment
Figment'in dünyasına hoş geldiniz. Garip ve soyut bir dünya. Kafamızda duyduğumuz birçok sesle oluşmuş en derin düşüncelerimiz, dürtülerimiz ve anılarımızla dolu bir yer.