Figment 2: Creed Valley
Fortepianowe mosty, tańczące rośliny i muzyczne pojedynki… czy masz dość odwagi, aby wskoczyć do Umysłu?
Figment 2: Creed Valley to samodzielna kontynuacja gry Figment, o której dowiesz się więcej tutaj. (Otwiera się w nowej zakładce)