Figment 2: Creed Valley
Piyano köprüleri, dans eden bitkiler ve müzikal gösteriler; Zihin'e (The Mind) dalmaya hazır mısın?
Figment 2: Creed Valley, Figment'in tam sürüm devam oyunudur. Figment'e göz atmak için buraya tıkla. (Yeni sekmede açılır)