Filament
Filament Corporation'ın öncü araştırma araçlarından Alabaster'a bin ve gemiyi devre dışı bırakan ve mürettebatın kaybolmasına sebep olan gizemli bir sorun karşısında geminin kontrolünü geri al.
Geminin yaralı pilotu Juniper'in yardımı ile mürettebatın başına neler geldiğini öğrenme ve neden ortadan kaybolduklarını ortaya çıkarma yolculuğunda seni sınırlarına kadar zorlayacak şeytani derecede zor bulmacalarla yüzleş.
Karmaşık ancak bağımlılık yapıcı bulmacalara sahip bir tek kişilik oyun, Alabaster'a binme cesaretini göster ve gemiden ayrılmak için elinden geleni yap.
300'den fazla zorlayıcı ve çeşitli bulmacayı çözerek gemiyi özgürce keşfet. Bulmacalara kendi zevkine göre, (neredeyse) istediğin sıralama ile yaklaş.
Gemide dolaşırken ve bulmacaları çözerken Juniper ile sürekli irtibat halinde olacaksın. Onun hakkında ve mürettebat hakkında daha fazla şey öğren ve o anlattıkça gemide neler yaşandığını çöz.
Alabaster mürettebatının başından geçenler hakkındaki gerçeği aradığın bu görevde gemide sağda solda bulabileceğin mürettebat kayıtlarını, mesajları, kayıtları, kişisel eşyaları ve ıvır zıvırları ara. Mürettebatın kimlerden oluştuğunu öğren, belki böylece neden ortadan kaybolduklarını çözebilirsin.
DELUXE EDITION ÖZEL: Adını veren mürettebat üyeleri için sanatsal detayları sunan, bunun yanı sıra oyun içi bulmacaların ve Filament Corporation gemisinde bulunan nesnelerin çizimlerini de içeren Marmalade's Sketchbook.