Filthy Animals: Heist Simulator; 1-4 kişilik, çok oyunculu, kaotik bir Soygun oyunudur. Toplam 21 benzersiz soygunla 8 farklı bölüme sahiptir! Hayvanların suç dehası lideri Tony'nin emrindeki mutant bir hayvan rolüne bürün. Küçük bir market ve banka soygunundan başlayarak bir dizi soygunda ortalığı birbirine kat. Ardından çok gizli bir askeri üsse sız. Hatta uzayda bile göreve git!
Tek başına hırsızlık yapmak tehlikelidir. En fazla 3 arkadaşını yanına al ve taşıyabileceğin her şeyi çalmaya çalışırken etrafı dağıt. Çevrimiçi eşli veya yerel modlarda oynayarak kaos yarat! Biraz yalnız kalmak istersen de tek oyunculu modu dene.
Filthy Animals'ta her seviyeyi geçmenin birçok yolu var. Her şeyi keşfet; sana ve ekibine uygun olan yolu seçebilmek için aletler ve silahlar topla. İşe uygun aleti seçmeye dikkat et. İtfaiyeci baltasıyla kapı açabilirsin ama korumaların hakkından gelmek için bir pompalı tüfeğe ihtiyacın olabilir!