FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition
FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition vil være tilgængelig til en nedsat pris begyndelsen af perioden for køb på forhånd d. 8. april 2027 kl. 13:59 (UTC). Efter kl. 13:59 (UTC) d. 8. april 2027 kan FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition købes til den almindelige pris.