FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition
FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition will be available at a special pre-purchase price from pre-purchase start to April 8, 2027, 13:59 (UTC). After 13:59 (UTC) on April 8, 2027, FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition may be purchased at the regular price.