FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition
Wersja FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition będzie dostępna w obniżonej cenie od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do 8 kwietnia 2027, godz. 13:59 (UTC). Po godz. 13:59 (UTC) 8 kwietnia 2027 FINAL FANTASY VII Remake Series Trilogy Edition będzie dostępne do zakupu w normalnej cenie.