FINAL FANTASY VII REVELATION Premium Edition
FINAL FANTASY VII REVELATION's Premium Edition. Ten produkt zawiera podstawową grę, Story Expansion Pass oraz umożliwia wczesny dostęp, dzięki czemu możesz zagrać 24 godziny przed premierą gry.