FINAL FANTASY VII REVELATION Premium Edition
FINAL FANTASY VII REVELATION Premium Edition. Bu ürün; ana oyun, Hikâye Genişletme Bileti ve çıkışından 24 saat önce oyunu oynayabilmenize olanak tanıyan Erken Erişim'i içermektedir.