FINAL FANTASY VII REVELATION
As the world teeters on the brink of annihilation, the final battle against Sephiroth begins.
A meteor mars the sky, monstrous planetary guardians wreak havoc across the globe, and the fires of war rage. Now, Cloud and his companions must stand against this chaos to not only decide the planet's fate, but bring a legendary conflict to its conclusion.
In the final chapter of the FINAL FANTASY VII remake project, the scale has never been larger and the stakes have never been higher. Take to the skies and explore a boundless world, fight alongside a fully assembled party, master strategic and dynamic combat, and prepare yourself for the climactic finale.
Soar the skies with your airship—the Highwind—and explore a vast, interconnected world. Choose where to drop and skydive down to areas of interest across a wide variety of biomes, cities, and remote frontiers.
Fight alongside a roster of unique companions, including newly playable party members Cid Highwind and Vincent Valentine. Each character brings distinct combat roles and abilities to the fray, greatly expanding your strategic options.
Experience the series’ iconic hybrid of real‑time action and command‑based combat in its most polished form yet. Seamlessly switch between party members, issue commands in Tactical Mode, and unleash powerful abilities and synergies to overcome colossal threats.
Prepare your team for the battles ahead with extensive customization options. Adjust your characters' weapons, armor, skills, materia, and FITS—a new system which adds class-based abilities and special outfits. Refine your builds to suit your playstyle and adapt to each unique encounter.