FINAL FANTASY VII REVELATION
Gdy świat balansuje na krawędzi zagłady, rozpoczyna się ostateczna walka z Sephirothem.
Na niebie widać meteor, potworni strażnicy planet sieją spustoszenie na całym świecie, a ogień wojny płonie coraz jaśniej. Teraz Cloud i jego towarzysze muszą stawić czoła temu chaosowi, by nie tylko zadecydować o losie planety, ale także doprowadzić do zakończenia legendarnego konfliktu.
W ostatnim rozdziale remake’u FINAL FANTASY VII skala wydarzeń jest większa, a stawka wyższa niż kiedykolwiek. Wznieś się w przestworza i odkrywaj ogromny świat bez ograniczeń, ruszaj do walki w pełnym składzie, opanuj strategiczne, dynamiczne starcia i przygotuj się na finał historii.
Wzbij się w przestworza swoim sterowcem – Highwindem – i odkrywaj rozległy, połączony świat. Wybierz miejsce lądowania i skocz do interesujących cię obszarów wśród różnorodnych biomów, miast i odludzi.
Walcz u boku wyjątkowych towarzyszy, w tym nowych, grywalnych członków drużyny: Cida Highwinda i Vincenta Valentine’a. Każda postać wnosi do walki swoje unikalne role i umiejętności, co znacznie poszerza twoje możliwości strategiczne.