Cait Sith Charm
These items can be acquired by customers who pre-order or purchase the game between 4:00 pm UTC on 19/08/2024 and 3:00 pm UTC on 17/10/2024 (The specific time that the items become unavailable is subject to change).
These in-game items may be put on sale or distributed via another method from a future date.