Akcesorium: talizman Caita Sitha
Przedmioty te mogą otrzymać osoby, które dokonają wczesnego zakupu lub kupią grę między 19 sierpnia 2024 r. od godziny 16:00 czasu UTC (18:00 czasu CEST) a 17 października 2024 r. do godziny 15:00 czasu UTC (17:00 czasu CEST) (ostateczny czas, kiedy przedmioty przestaną być dostępne, może ulec zmianie).
Przedmioty te mogą pojawić się w sprzedaży bądź dystrybucji za pomocą innych metod w przyszłym czasie.