FINAL FANTASY XVI DEMO
Play the opening section if FINAL FANTASY XVI. Save data can be carried over to the full version of the game.
After completing the opening section of the story, players can enjoy FINAL FANTASY XVI’s amazing action gameplay in the “Eikonic Challenge” mode made specially for this demo.
It is not possible to save or load game data for the Eikonic Challenge mode. Data from this mode cannot be carried over to the release version of the game.