WERSJA DEMO FINAL FANTASY XVI
Po ukończeniu części wprowadzającej do fabuły gry, gracze mogą cieszyć się niesamowitą akcją oferowaną przez FINAL FANTASY XVI, korzystając z trybu „Eikoniczne wyzwanie” przygotowanego specjalnie na potrzeby tej wersji demo.
Zapisywanie i wczytywanie rozgrywki w trybie „Eikoniczne wyzwanie” jest niemożliwe. Dane z tego trybu gry nie mogą zostać przeniesione do pełnej wersji gry.