FINAL FANTASY XVI The Rising Tide
An unmarked letter arrives at the hideaway containing a request most curious: the Dominant of Leviathan, long lost Eikon of Water, is in need of rescue.
To heed this call, Clive and his companions must journey to Mysidia—a hidden land under a blue sky—where they will uncover the tragic history of a forgotten people.
To enjoy this DLC, you must have the FINAL FANTASY XVI base game installed. An internet connection is also required in order to update the base game to the latest version.