Fire: Ungh's Quest
Bohater naszej historii to uroczo chaotyczny neandertalczyk, Ungh, który przysnął podczas swojej pierwszej nocnej warty. Następny dzień okazuje się katastrofą: ponieważ ogień zgasł, Ungh zostaje wygnany ze swojej wioski. Teraz musisz pomóc mu znaleźć nowy płomień, przeszukując w tym celu każdy zakątek świata epoki kamienia łupanego. Niezależnie od tego, czy musi sprawdzić wnętrzności dinozaura, dymiące wulkany, czy nawet odbyć podróż w czasie, Ungh zrobi wszystko, aby znaleźć nowy ogień.
Wystarczy jedno kliknięcie lub przesunięcie palcem, aby Twoje otoczenie ożyło. Odrobina logiki pomoże Ci rozwiązać wszystkie zagadki. Nic nie będzie ograniczać Twojego ducha eksploracji podczas interakcji ze światem gry – strzelaj kokosami z trąby mamuta, zmień się w zwierzę lub ocal piękną niewiastę z łap OctoBossa.