Fire: Ungh's Quest
Bu hikâyenin kahramanı, daha ilk gece nöbetinde sızıp kalan sevimli, kaotik Neandertal Ungh. Uyuya kaldığı gecenin sabahında, bu durumun vahim sonuçları ortaya çıkar: Ateş söner ve Ungh köyünden sürülür. Şimdi Taş Devri dünyasını dip bucak arayarak yeni bir alev bulması konusunda Ungh'a yardım etmelisin. Bir dinozorun midesini, için için yanan volkanları aramak, hatta zamanda yolculuk yapmak zorunda kalsa da, Ungh'un yeni bir ateş bulmak için bakmayacağı yer yok.
Tek bir tıklama veya kaydırma ile bulunduğun ortam hayat buluyor. Mantığını birazcık kullanarak her bulmacayı çözebileceksin ve oyun dünyasıyla etkileşim kurarken keşifçi ruhun sınır tanımayacak: Bir mamutun hortumundan hindistancevizi ateşleyecek, bir hayvana dönüşecek veya güzel bir kızı Octo-Boss'un elinden kurtaracaksın.