Firelight Fantasy: Vengeance
Nie jestem zadowolona, że Sigurd oszukał ciebie i mnie - sprzeciwiła się Brunhilda. - Wiedz, że zdradził twoją przyjaźń. Jeśli nie zabijesz Sigurda, zranisz mnie tym jeszcze bardziej! Walkiria odpowiedziała surowo. - Daję ci trzy dni.
Posłuchaj, Gunnarze - powiedział cicho - chcesz popełnić niehonorowy czyn, który sprowadzi na nas wiele nieszczęść. Nasza trójka była niezwyciężona, a bez Sigurda wrogowie wkrótce ponownie najechaliby nasz kraj. Wiem, że kochasz Brunhildę i boisz się ją stracić, ale jeszcze straszniej jest stracić wiernego przyjaciela. Powtarzam, że nie wierzę w nieuczciwość Wolsunga. Chociaż - dodał jeszcze ciszej - może urzeka cię myśl o jego skarbach?
Kiedy dotarł do drzwi sypialni Wolsunga, przyrodni brat króla zatrzymał się i nasłuchiwał, ale słyszał tylko równy oddech śpiącego mężczyzny. Następnie otworzył drzwi i przez kilka minut wpatrywał się nieruchomo w piękną twarz Sigurda i jego złote loki. Ale najciekawsze dopiero przed nim. Jaki los czeka Sigurda?