First Class Trouble Christmas Pack
Noel temalı bu 15 yeni eşyayla Noel'i içtenlikle kutla. Ho Ho Ho! Noel Baba, Noel Baba'nın Yardımcısı veya Kardan Adam olma vakti! Geyik Rudolph'un boynuzlarını veya kırmızı burnunu tak ve partide Noel ruhunu göster. Kıskanan olursa Baston Şeker aksesuarıyla neşeni kanıtla.