First Class Trouble Easter Pack
In this pack you'll get access to an Easter Bunny outfit that was used to scare people around the ship (suitable for Personoids or the like) and an Easter Chicken outfit freshly hatched from its egg.
Easter has come to the Alithea! Bring back some fun Easter classics to the ship - mainly the chocolate eggs and costumes! In this pack you'll get access to an Easter Bunny outfit that was used to scare people around the ship (suitable for Personoids or the like) and an Easter Chicken outfit freshly hatched from its egg. Grab your basket of eggs and roam the Alithea! Happy Easter everyone!