Pakiet First Class Trouble Easter
Wielkanoc zawitała w Alithei! Niech zabawne wielkanocne klasyki – głównie czekoladowe jajka i stroje – wrócą na statek z Twoją pomocą! Ten pakiet zapewnia dostęp do stroju zająca wielkanocnego, którego używano, żeby straszyć pasażerów statku (odpowiedni dla Personoidów i podobnych) oraz stroju kurczaczka wielkanocnego, świeżo wyklutego z jajka. Powałęsaj się po Alithei z koszykiem z jajkami w ręku! Wesołych Świąt Wielkanocnych!