First Class Trouble Easter Pack
Bu paket ile gemideki insanları korkutmak için kullanılan Paskalya Tavşanı kıyafetine (Personoid ve diğer herkese uygundur) ve yumurtadan yeni çıkan bir Paskalya Tavuğu kıyafetine erişebilirsin.
Alithea'da Paskalya vakti! Gemiye Paskalya'nın olmazsa olmaz eğlencelerini geri getir. Özellikle de çikolata yumurtaları ve kostümleri! Bu paket ile gemideki insanları korkutmak için kullanılan Paskalya Tavşanı kıyafetine (Personoid ve diğer herkese uygundur) ve yumurtadan yeni çıkan bir Paskalya Tavuğu kıyafetine erişebilirsin. Yumurta dolu sepetini alıp Alithea'da dolan! Herkesin Paskalya Bayramını kutlarız!