First Class Trouble Keep Warm Pack
Home from a long day of carving the fresh powder, it's time to let loose and bundle up, or let that after-ski spirit roll over you like a cozy avalanche. Share warm cheers with your buddies on the ski resort porch in these new outfits, including warm fur coats, hats and sweaters. If you're more of an after-ski enthusiast, then adorn the warm cocoa hat, show off your new snazzy ski outfit and let the special Scandinavian Intergalactic Infinity Cruises designed beer tray Vruumba serve up some drinks!