Pakiet First Class Trouble Keep Warm
Po długim dniu rzeźbienia w świeżym puchu czas odprężyć się w domu i ciepło ubrać lub pozwolić tej atmosferze stoku zasypać Cię jak przytulna lawina. Wznoś ciepłe toasty ze swoimi znajomymi na werandzie ośrodka narciarskiego w tych nowych strojach, takich jak ciepłe futra, czapki i swetry. Jeśli bardziej interesuje Cię relaks po jeździe, przyozdób głowę czapką z ciepłym kakao, paraduj w swoim nowym, odjazdowym stroju narciarskim i pozwól serwować drinki Vruumbie z tacą na piwo, specjalnie zaprojektowanej przez Scandinavian Intergalactic Infinity Cruises!