First Class Trouble Lunar New Year Pack
Fireworks are in the air once again aboard the Alithea. One would think such a thing was a bad idea, but not the residents - they're here to celebrate!
Fireworks are in the air once again aboard the Alithea. One would think such a thing was a bad idea, but not the residents - they're here to celebrate! The robotic vacuum cleaners have been decorated as dragons to roam the halls and instill wonderment upon the ship's residents.
It's not only the robotic occupants who are taking part in the Lunar New Year, the residents are also invited to take part with a wide selection of Lunar New Year inspired outfits invoking the traditional spirits of Asia that they left behind long ago.