Pakiet First Class Trouble Lunar New Year
Na pokładzie Alithei znów rozlega się huk fajerwerków. Można by pomyśleć, że to kiepski pomysł, ale mieszkańcy mają inne zdanie – przybyli tu, by świętować! Zrobotyzowane odkurzacze przebrane za smoki przemierzają korytarze, napawając mieszkańców statku zachwytem.