First Class Trouble Lunar New Year Pack
Alithea'da gökyüzü yine havai fişeklerle kaplanıyor. Başta kötü bir fikir gibi gelebilir ama yolcular kutlamaya gayet hazır! Süslenerek ejderlere dönüşen robot süpürgeler, koridorlarda dolaşarak gemi yolcularını şaşırtıyor.