First Class Trouble New Years Pack
Ring in the new year with this refreshing customization pack! You'll receive 20 items to celebrate! Accessorize with different Party Hats, a noise maker, a cigar and NYE glasses while you wear the Quirky Dress Suit or Quirky Cocktail Dress! For days of auld lang syne.