Pakiet First Class Trouble New Years
Przywitaj Nowy Rok z tym odświeżającym pakietem personalizacji! Otrzymasz 20 odświętnych przedmiotów! Przyozdób się różnymi imprezowymi czapeczkami, gwizdkami, cygarami i noworocznymi okularami, żeby podkreślić swój fikuśny frak lub fikuśną sukienkę koktajlową! Niech rozbłysną fajerwerki.