First Class Trouble New Years Pack
Bu yepyeni özelleştirme paketi ile yeni yıla girmeye hazırlan! Kutlamalarda kullanabileceğin 20 eşya kazanacaksın. Acayip Frak veya Acayip Kokteyl Elbisesi giyerken farklı Parti Şapkaları, ses çıkartıcı, puro ve yılbaşı gözlükleri gibi aksesuarlarla süslen. Yeni yıl herkese kutlu olsun.