First Class Trouble Sci-Fi Noir Pack
In this pack you'll get access to the sci-fi noir detective couple outfits - making you able to solve the mysteries and tragic incidents happening across the Alithea in trench coat style.
Something dark and dangerous is brewing aboard the Alithea. As cunning plans of great evil are plotted behind closed doors, a detective couple and their trusty typewriter vruumba are on the case. In this pack you'll get access to the sci-fi noir detective couple outfits - making you able to solve the mysteries and tragic incidents happening across the Alithea in trench coat style. With the help of your typewriter vruumba and advanced magnifying glass, no case will be left unsolved!