Pakiet First Class Trouble Sci-Fi Noir
Coś mrocznego i niebezpiecznego wisi w powietrzu na Alithei. Gdy za zamkniętymi drzwiami snute są podstępne, nikczemne plany, para detektywów i ich wierna Vruumba z funkcją maszyny do pisania, prowadzą śledztwo. W tym pakiecie otrzymasz dostęp do strojów detektywów w stylu sci-fi noir dla par – a wraz z nim możliwość rozwiązywania tajemnic tragicznych wypadków dziejących się na pokładzie Alithei w detektywistycznym stylu. Z pomocą waszej Vruumby z funkcją maszyny do pisania i zaawansowanej lupy żadna sprawa nie pozostanie nierozwiązana!